Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Мінімальна сума замовлення - 500грн!!! Якщо Ви обрали цей спосіб доставки до свого міста, у такому випадку спосіб оплати буде накладений платіж або передплата на наш розрахунковий рахунок. Відправка здійснюється протягом 1-3 робочих днів після отримання оплати. Вартість доставки залежить від місця призначення та обсягу вантажу. 1. Відправлення накладеним платежем можливе для замовлень на суму від 500 грн (переважно для вантажів довжиною 120 см і більше). Однак, менеджер може зробити виняток для негабаритних вантажів на власний розсуд. 2. Профіль довжиною до 10 м пакується в дерев'яний брус для забезпечення його цілісності. В іншому випадку ми не несемо відповідальності за можливі пошкодження. 3. Великогабаритні світильники в крихкій упаковці відправляються виключно у фірмових упаковках Нової пошти, згідно з їхніми тарифами і умовами оплати. 4. Менеджер залишає за собою право вимагати передоплату за товари, які виготовляються під індивідуальне замовлення або доставляються спеціально для клієнта.
- БезкоштовноВи можете самостійно забрати своє замовлення з нашого офісу, яке знаходиться за адресою: м.Харків, вул.Тарасівська 3, оф. 2-92. (Будинок побуту "SKY" 2-й поверх, поряд з Новою Поштою №40)
- БезкоштовноВи можете самостійно забрати своє замовлення з нашого офісу, що знаходиться за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Шопена, 5, оф. 6. (на вході до будівлі домофон, 2-й поверх)
Способи оплати
- Ви можете оплатити ваше замовлення у відділенні Нової Пошти після огляду та перевірки товару. (Комісію за грошовий переказ оплачує покупець)
- Після оформлення замовлення ви можете відразу здійснити онлайн оплату через безпечну платіжну систему LiqPay (Без комісії)
- Оплата здійснюється готівкою або карткою через термінал в офісі компанії після огляду товару. Наш термінал приймає лише NFC карти з безконтактною оплатою PayPass.
- Після погодження замовлення з менеджером ви отримаєте SMS з реквізитами IBAN нашої компанії. Після отримання оплати ми надсилаємо ваше замовлення. (Без комісії)
- У Вас є можливість придбати товар за безготівковим розрахунком з ПДВ. Оплата проводити за рахунком, виставленим нашим менеджером, попередньо потрібно вислати на ел. пошту копії статутних документів.
- За такого способу оплати ми виставимо Вам рахунок від нашого ФОП на ваш ФОП або організацію, яка не є платником ПДВ.
Гарантія:
Несправний виріб не можна замінити або повернути у таких випадках:
- після закінчення гарантійного терміну;
- за наявності механічних пошкоджень;
- за наявності ознак розбору виробу;
- за наявності ділянок підгоряння на корпусі, окиснення металевої частини цоколя;
- за відсутності індивідуальної упаковки;
- за відсутності документа, що підтверджує факт покупки;
- у разі невідповідності артикула на корпусі товару артикулу на індивідуальній упаковці та/або в документі, що підтверджує факт покупки;
- під час використання товару в умовах, що не відповідають правилам експлуатації (див. інструкцію до виробу).
- після закінчення гарантійного терміну;
- за наявності механічних пошкоджень;
- за наявності ознак розбору виробу;
- за наявності ділянок підгоряння на корпусі, окиснення металевої частини цоколя;
- за відсутності індивідуальної упаковки;
- за відсутності документа, що підтверджує факт покупки;
- у разі невідповідності артикула на корпусі товару артикулу на індивідуальній упаковці та/або в документі, що підтверджує факт покупки;
- під час використання товару в умовах, що не відповідають правилам експлуатації (див. інструкцію до виробу).
Наш офіс у Харкові не має повної наявності товарів які представлені на сайті, це точка самовивозу.
Ми залишаємо за собою право відмовити продати товари (які є комплектуючими) без замовлення основного товару.
Замовлення актуале 3 дні після підтвердження, якщо його в цей термін не сплачено або не забрано, воно анулюється.
Комплектація та відправка оплачених замовлень відбувається в перебігу 1-3 днів.
Час відправлення або самовивозу узгоджується з менеджером, зазвичай це займає 1-3 дні.
Наш інтернет-магазин «ledbox.ua» залишає за собою право про відмову покупцеві в продажу або відправці післяплатою:
- якщо раніше покупець замовляв товар післяплатою, але не забрав з відділення кур'єрської служби доставки
- вживав ненормативну лексику порушуючи права людини, погрожував або ображав персонал нашого магазину
- не вийшов на зв'язок з менеджером, після замовлення товару післяплатою
- якщо куплений товар був замінений на підробку і покупець хотів зробити заміну на новий (шахрайські дії)
- були залишені не достовірні дані для доставки