Продавець LEDBOX інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2270 відгуків
+380 (99) 744-76-16
+380 (97) 336-07-36
+380 (93) 170-21-03
вул.Тарасівська, 3 оф. 2-92, Харків, Україна
Компанія «ЛЕДБОКС»
Залишити відгук

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Самовивіз Івано-Франківськ, Шопена 5, оф. 6БезкоштовноВи можете самостійно забрати своє замовлення з нашого офісу, що знаходиться за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Шопена, 5, оф. 6. (на вході до будівлі домофон, 2-й поверх)
  • Самовивіз Харків, Тарасівська 3, оф. 92БезкоштовноВи можете самостійно забрати своє замовлення з нашого офісу, яке знаходиться за адресою: м.Харків, вул.Тарасівська 3, оф. 2-92. (Будинок побуту "SKY" 2-й поверх, поряд з Новою Поштою №40)
  • Нова ПоштаМінімальна сума замовлення - 500грн!!! Якщо Ви обрали цей спосіб доставки до свого міста, у такому випадку спосіб оплати буде накладений платіж або передплата на наш розрахунковий рахунок. Відправка здійснюється протягом 1-3 робочих днів після отримання оплати. Вартість доставки залежить від місця призначення та обсягу вантажу.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на картку (на р/р IBAN)Після погодження замовлення з менеджером ви отримаєте SMS з реквізитами IBAN нашої компанії. Після отримання оплати ми надсилаємо ваше замовлення. (Без комісії)
  • Оплата з ФОП на ФОП (без ПДВ)За такого способу оплати ми виставимо Вам рахунок від нашого ФОП на ваш ФОП або організацію, яка не є платником ПДВ.
  • Безготівковий розрахунок з ПДВУ Вас є можливість придбати товар за безготівковим розрахунком з ПДВ. Оплата проводити за рахунком, виставленим нашим менеджером, попередньо потрібно вислати на ел. пошту копії статутних документів.
  • Оплата готівкою або карткою (якщо Самовивіз з офісу в Харкові)Оплата здійснюється готівкою або карткою через термінал в офісі компанії після огляду товару. Наш термінал приймає лише NFC карти з безконтактною оплатою PayPass.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayПісля оформлення замовлення ви можете відразу здійснити онлайн оплату через безпечну платіжну систему LiqPay (Без комісії)
  • ПісляплатаВи можете оплатити ваше замовлення у відділенні Нової Пошти після огляду та перевірки товару. (Комісію за грошовий переказ оплачує покупець)

Гарантія:

Несправний виріб не можна замінити або повернути у таких випадках:
- після закінчення гарантійного терміну;
- за наявності механічних пошкоджень;
- за наявності ознак розбору виробу;
- за наявності ділянок підгоряння на корпусі, окиснення металевої частини цоколя;
- за відсутності індивідуальної упаковки;
- за відсутності документа, що підтверджує факт покупки;
- у разі невідповідності артикула на корпусі товару артикулу на індивідуальній упаковці та/або в документі, що підтверджує факт покупки;
- під час використання товару в умовах, що не відповідають правилам експлуатації (див. інструкцію до виробу).

Наш офіс у Харкові не має повної наявності товарів які представлені на сайті, це точка самовивозу.

Ми залишаємо за собою право відмовити продати товари (які є комплектуючими) без замовлення основного товару.

Магазин має право попросити передоплату за замовлення рідкісного, габаритного або дорогого товару.

За усі товари, що виготовляються під замовлення, береться передоплата від 20 до 100 відсотків.

Кабельні вироби, як що замовляются не бухтою а відрізаются під замовлення клієнта сплачуются по повній передоплаті.

Замовлення актуале 3 дні після підтвердження, якщо його в цей термін не сплачено або не забрано, воно анулюється.

Комплектація та відправка оплачених замовлень відбувається в перебігу 1-3 днів.

Час відправлення або самовивозу узгоджується з менеджером, зазвичай це займає 1-3 дні.

Наш інтернет-магазин «ledbox.ua» залишає за собою право про відмову покупцеві в продажу або відправці післяплатою:

  • якщо раніше покупець замовляв товар післяплатою, але не забрав з відділення кур'єрської служби доставки
  • вживав ненормативну лексику порушуючи права людини, погрожував або ображав персонал нашого магазину
  • не вийшов на зв'язок з менеджером, після замовлення товару післяплатою
  • якщо куплений товар був замінений на підробку і покупець хотів зробити заміну на новий (шахрайські дії)
  • були залишені не достовірні дані для доставки

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner